vrijdag 24 oktober 2014

Blok 18


Al ben ik al meer dan de helft van de blokken van de Nearly Insane genaaid, er blijft een opening ...

Alleen al kijken naar het patroon van blok 18 maakt me zenuwachtig.
229 stukjes moeten tot een lap van 15/15cm genaaid worden  We hadden eens met enkelen 
de moed bijeengeraapt om te starten.
Mijn moed was vlug zoekgeraakt, ik had leukere projecten om aan te werken.

Zijn het de dondere dagen die eraan komen die me energie geven ? Ik ben namelijk een wintermens. In ieder geval, ik naai weer verder, bij stukjes en beetjes, in een verloren moment, niet teveel in eens... ik wil niet ontmoedigd worden...

5 opmerkingen:

  1. Stukje bij stukje, dan kom je er vanzelf Hilde. Wat ben je al ver!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er toch aan begonnen. Het komt vast goed.
    Tip: neem zo'n werkje waar je geen zin in hebt mee naar een bee en dan niks anders mee. Dan moet je wel.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed van je, ik heb dezelfde plannen, al ben ik geen wintermens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt bekend, ik moet mijn nog een stapel blokken aan elkaar zetten maar ook ik heb een gat bij blok 18. Ik vind het een prachtig blok maar ik heb nog nooit zo lang over één blok gedaan, niet bij de Nearly Insane blokken en ook niet bij de Civil War Diary Quilt die ik eerder maakte. Maar als we steeds een klein stukje doen dan moet die blok toch ook (ooit) een keer af komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Hilde,en steekje bij steekje zal het je wel lukken om ook dit blokje tot een goed eind te brengen.Succes.

    BeantwoordenVerwijderen