zaterdag 4 januari 2014

Een randje per week

Vandaag start er een nieuw borduurproject Randje per week van Annelies van den Bergh en Simonne de Jongh. Op een linnen band  komen 106 randjes. Elke zaterdag komt er iets nieuws.
De borduurspullen lagen al een tijdje klaar.
In mijn doos stak nog DMC rood 816 en ik zal het combineren met zwart. 
De eerste randjes zijn een opwarmertje, ik vermoed dat het langzaamaan wat meer ingewikkeld zal worden.

Het was een leuk begin.
Veel borduurplezier voor alle deelneemsters!

6 opmerkingen:

  1. Deze waren leuk. Al had ik het meest moeite met het rechte randje. Ik kan niet eens tot twee tellen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te doen he? Straks nog een paar kruisjes en dan is mijn huiswerk ook klaar.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die randjes. Ik heb ze ook gemaakt. Bij mij wordt het rood en grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was in de dub om mee te doen, misschien om het borduren wat beter te leren...Maar met zoveel dingen om handen, volg ik jullie eerst maar eens.. Leuke kleurkeuze Hilde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes ermee,ik ga voor de haakrijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen